שיש סיליסטון למטבח

שיש סילסטון נחשב למשטח יוקרתי, חזק ואיכותי, המתאפיין גם בנראות מרשימה במיוחד – כאשר, שיש סילסטון עשוי למעשה מכ-95 אחוז של קוורץ טבעי.
זאת הסיבה, כי שיש סילסטון נחשב לאחד מסוגי המשטחים הפופולאריים כיום בעולם ואם נוסיף לזה את רשימת היתרונות והמאפיינים הייחודים של השיש בהשוואה למתחרים, נוכל לקבל את התמונה המלאה לביקוש הנרחב לסילסטון, שרק הולך ועולה עם הזמן.

קשת רחבה של יתרונות

אם תשאלו כל חובב בישול מה אחד הדברים שהכי חשובים לו במשטח שיש, הוא יענה כמובן, ניקיון ותחזוקה.
אז כל חובב בישול צריך לדעת כי משטחי סילסטון נחשבים כאנטי – בקטריאליים ולכן, עמידים בפני זיהומים ולכלוכים שונים.
יתרון נוסף של משטח הסילסטון, בא לידי ביטוי בעמידות הגבוהה שלו, כאשר עמידות זו באה לידי ביטוי הן בעמידות בפני כתמים (ראו ערך ניקיון) והן מפני נזקי חום וקור.
כמובן, שלצד מאפיינים פונקציונאליים, גם לנושאים הקשורים לנראות השיש, תהיה השפעה רבה על הבחירה והסילסטון מתאפיין בגמישות עיצובית ולכן, הוא יכול להגיע במגוון עצום של צבעים וטקסטורות – כך שכל אחד יכול לבחור מתוך היצע האפשרויות, את האפשרות אשר גם תענה על טעמו וגם תשלב בצורה הרמונית עם עיצוב החלל.

בחירת הדגם המתאים

שיש סילסטון מגיע במגוון רחב של דגמים, אשר נבדלים אלו מאלו בתכונות ובנראות.
בכדי ליהנות בצורה האופטימאלית מכל היתרונות אשר טמונים בו, תוך התאמה מושלמת למטרה בגינה עלה הצורך במשטח סילסטון מלכתחילה, חשוב להתעמק באפשרויות ולבצע את הבחירה המתאימה והנכונה ביותר מתוך אותו היצע.

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות של שיש סילסטון, מוזמנים ליצור קשר ולקבל את הפרטים על הדגמים והאפשרויות השונות אשר מוצעות על ידינו.

פרויקטים שיש סיליסטון למטבח

גלריית תמונות שיש סיליסטון למטבח

לקביעת פגישה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן