כיורים

כיורים למטבח, למקלחת ולשירותי אורחים

בכל מקום בו עושים שימוש במים חייב להיות כיור כדי שניתן יהיה לעשות בהם שימוש נוח ופרקטי, וכיורים כמו כל רהיט או אלמנט אחר בבית, יכולים להיות מחומרים שונים, בגדלים שונים ולצרכים שונים.
כיורים הם לא משהו שבוחרים כל יומיים ולכם הבחירה צריכה להיות מושכלת, בהתאם לצרכים ותוך חשיבה ארוכת טווח.

בחירת כיור למטבח

בבואכם לבחור כיורים למטבח יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון.
כיור במטבח צריך להיות קודם כל פונקציונאלי מה שאומר נוח לעבודה, צריך להיות כזה שמנצל נכון את החלל ועונה על הצרכים, יכול להיות מחומרי גלם שונים כמו נירוסטה, חרס, קוריאן או גרניט וצריך להתאים לעיצוב המטבח.

בחירת כיור למקלחת

כיור למקלחת יכול להיות כיור מונח, כיור על משטח שיש ובעיצוב מיוחד, יכול להיות כזה שעומד מהרצפה ללא חיבור לקיר או מה שקרוי – free standing, ויכול להיות שקוע בקיר, כזה שמורכב בגובה השיש כך שניתן לגרוף אליו מים בקלות.

בחירת כיור לשירותי האורחים

כיור לשירותי האורחים יכול להיות כמו כל כיור אחר שמוצב בחדר אמבטיה אך כשמדובר על שירותי האורחים לעיצוב ולמראה יש משקל רב יותר מאשר כשמדובר על חדר האמבטיה שלנו.
בבחירת כיור לא כדאי לחסוך מכיוון שהוא עומד לשרת אותנו עוד שנים ארוכות וכדאי שהוא יתאים לחלל בו הוא מוצג ולשאר אביזרי האמבטיה שלנו ויהיה חזק ועמיד.

גלריית כיורים

התקנת כיורים בבתי לקוחות

אם חיפשתם כיורים למטבח בחיפה או כיור למקלחת בחיפה או בכלל כיורים בצפון.
אז אתם חייבים לקבל הצעת מחיר, בואו לבקר אותנו בחנות שלנו המשתרעת על 800 מטר, תצוגה מרשימה של מבחר סוגי ברזים של מיטב החברות מהארץ והעולם.
כמו כן אנו עושים משלוחים עד הבית של כל ברז למטבח למקלחת או לשירותי אורחים שתבחרו.
יש באפשרותנו גם לשלוח לכם מתקין מקצועי.

לקביעת פגישה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Call Now Button דילוג לתוכן