איכות היא שם המשחק: שיש למטבחים בקריות

שיש למטבח בקריות

כשמדובר במטבח שלכם – אסור להתפשר.
"כרמל קרמיקה", מפעל אבן ושיש עתיר מוניטין, המתמחה בייצור ושיווק של משטחי שיש למטבחים בקריות, הוא הכתובת הנכונה לבחירת שיש מובחר.
מוזמנים לבחור שיש בהתאמה אישית ובשלל עיצובים מרהיבים.

אחד האלמנטים החשובים ביותר בבית בכלל ובמטבח בפרט, הינו איכות משטח השיש המצוי בו.
מדובר בתחום שהתפתח בצורה יוצאת דופן לאורך השנים בישראל ובעולם, המציע כיום מבחר חסר תקדים של משטחים ברמות גימור וחומרים שונים.

כדאי לדעת כי בשוק קיימים שלושה סוגים עיקרים של משטחי שיש, אשר ההבדל ביניהם מקורו בסוג החומר: שיש טבעי, גרניט פורצלן ומשטחי קוורץ סינתטיים.
לעיתים נעשה שימוש לבקשת הלקוחות או מעצבי פנים/אדריכלים למיניהם גם בחומרים נוספים, כמו נירוסטה, עץ, פורמייקה ועוד המעניקים חלופה פונקנציונאלית שנועדה לקחת בחשבון את כלל הצרכים של בני הבית.

שיש למטבח בקריות – עשו ואל תעשו: טיפים לבחירת שיש למטבח

בחירת שיש היא מלאכת מחשבת הדורשת חשיבה מקדימה ומושכלת, שכן לא תרצו חלילה לגלות לאחר הרכישה כי משטח השיש אינו תואם את המידות או הצרכים האינדיבידואליים שלכם.
כמו כן חשוב לבחון את עמידות השיש לטמפרטורות שונות וכתמים, כך שניתן יהיה לנקות אותו ללא קושי.

ומה מבחינת העיצוב? ניתן למצוא כיום בשוק מגוון אינסופי של טרנדים ועיצובים מובחרים.
אלא שעם כל הכבוד לעיצוב, חשוב שלא ליפול לטרנדים אלא לבחור בשיש שיותאם לכלל הפרמטרים והצרכים שלכם במטבח.

טיפ נוסף שחשוב להקפיד עליו כולל את גובה הכיריים הנדרשים להיות גבוהים ממשטח השיש עצמו, זאת במטרה למנוע חלחול של נוזלים שעלולים לפגוע בו.

חברת "כרמל קרמיקה" המייצרת ומשווקת מגוון משטחי שיש למטבחים בקריות והסביבה, הינה הכתובת המדויקת עבורכם על מנת לבחור את השיש המושלם עבורכם.

נשמח לארח אתכם באולם התצוגה המרהיב של החברה המשתרע על פני 800 מטרים ומציג משטחי עבודה ושיש מכל הסוגים על פי דרישה, לצד מוצרי איכות נוספים, כדוגמת: מדרגות אבן ושיש, מדרגות פורצלן, חיפויי אבן, ספים לחלונות ועוד.

קראו גם איך נבחר שיש למטבח ⇐

לקביעת פגישה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Button דילוג לתוכן